wysyłka w 24 godziny

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BERG Monika Biernat - efinixa.pl
ul. Osiniecka 10

54-530 Wrocław


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BERG Monika Biernat - efinixa.pl
ul. Osiniecka 10

54-530 Wrocław

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Uwaga: w związku z trwającą pandemią wirusa Covid-19 wszystkie artykuły ochrony osobistej nie podlegają zwrotom, ani wymianie. Dotyczy m. in. masek, półmasek, masek pełnotwarzowych, filtrów do masek, nagłowia, butów, ogrodniczek, fartuchów lakierniczych, kombinezonów. Jeżeli masz wątpliwości - prosimy o kontakt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
regulamin sklepu internetowego
Sklep internetowy Shoper Premium